Esteu aquí: Inici Ajuntament OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ

oficina d'atenció al ciutadà

oficina d'atenció al ciutadà

taller banners portada oficina atencio2-001.jpg
taller banners portada oficina atencio-002.jpg
BANNERaj en linia.jpg
 
El servei d'atenció al ciutadà té  l'objectiu de satisfer les demandes d'informació sobre la vila, solucionar els tràmits municipals i atendre les queixes i els suggeriments sobre els serveis municipals.
Aquí es pot consultar la informació relativa als tràmits que es poden fer a l'Ajuntament de Puigcerdà, requisits i documents necessaris per realitzar-los, així com descarregar les sol·licituds per iniciar-los

taller banners portada oficina atencio2.jpg

taller banners portada oficina atencio2-002.jpg

Calendari dels Impostos que tramita XALOC, la Xarxa Local de Municipis. Organisme depenent de la Diputació de Girona

Els diferents serveis al ciutadà i les diferents àrees de funcionament de l'Ajuntament de Puigcerdà que els fan possibles es troben ubicats en diferents emplaçaments de la vila. Aquí es troben relacionats les àrees, les adreces postals i les dades necessàries per poder trobar el servei el que el ciutadà necessita.  

 

Accions del document

Plaça de l'ajuntament s/n 17520 - Puigcerdà. Telèfon: 972 88 06 50 - Fax: 972 88 17 79.